دیدار جمعی از مادران عزادار با خانواده های داغ دیده در کرمانشاه

روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه جمعی از ««مادران عزادار»» از تهران و دیگر شهرستانها با سفر به کرمانشاه ، با مادر و دیگر اعضای خانواده شهید کیانوش آسا دیدار کردند. در این دیدار که با حضور مادر شهید ندا آقاسلطان از تهران و مادر شهید مسعود هاشم زاده از رشت و جمعی دیگر از مادران عزادار برگزار شد، پس از ابراز همدردی حضار با خانواده شهید کیانوش آسا، هر کدام از مادران شهید به بیان سرگذشت زندگی فرزندانشان و چگونگی به شهادت رسیدن آنها پرداختند و ضمن تاکید بر خواسته های قبلی خود مبنی بر معرفی آمران و عاملان جنایات رخ داده، از رفتار دستگاه قضایی کشور و سکوت مسئولان آن در برابر معرفی عوامل این جنایات شدیداً انتقاد کرده و هر گونه فشار و تهدید از سوی نهادهای امنیتی بر خانواده های شهدا را محکوم کردند .
مادران عزادار سپس بر مزار کیانوش آسا حاضر شده و با خواندن سرود «از خون جوانان وطن لاله دمیده » و دیگر سرودهای ملی یاد و خاطره شهدای راه آزادی بخصوص شهیدان بعد از انتخابات 22 خرداد را گرامی داشتند. آنها سپس بر مزار حسین طهماسبی حاضر شده و یاد او را نیز گرامی داشتند.
لازم به ذکر است طی این دیدار و با انتشار خبر اعدام 5 تن از زندانیان سیاسی در زندان اوین، میزان تالم و اندوه مادران عزادار چند برابر شده و ایشان ضمن ابراز همدردی با مادران عزادار اعدامیان، خواستار لغو مجازات اعدام گردیدند.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید